Informācija

 

B kat. praktiskās braukšanas izmaksas  manuālajai kārbai tika minētas no 20 euro. Veicot pirmo braukšanu, tiek izvērtētas kursanta spējas, un vienojamies ar kursantu par samaksu turpmākajām braukšanām

B kat.  automātam no 25 euro. 

[95] kodam vairāk idividuāls raksturs. Tas nozīmē ka vienojamies ar attiecīgu pretendentu grupu par izdevīgu mācību grafiku un apmaksu.

Par A;A2 kat. (motocikli) izskaidrojums

* Izskaidrojumi

*Ir iespēja mācību laikus organizēt Jums vēlamā laikā
Tas nozīmē, ja kāds paziņu pulciņš no Liepājas rajona vai pašas pilsētas nespēj ierasties strikti kādā no autoskolu noteiktajām mācību laikiem, tad šeit tādi dzelžaini grafiki nepastāv, un mēs spējam pielāgoties Jūsu laikiem. Pārējās autoskolās teorijas pasniedzējs ir cita persona un instruktors atkal cits, un ja vēl pa vidu iejaucas iestādes vadītājs, tad tādā komplektācijā saskaņošana sanāk gara un neproduktīva.
Piemēram:
Vienu dienu sākam 9 no rīta, citu dienu vakarā un pēdējo dienu atkal kad kopīgi vienojamies par vēlamo laiku.
Par cik mums grupas plānojas bieži, tad pastāv iespēja ka sākam teorijas nodarbības vienā grupā, un beidzam kādā citā. Tādas kombinēšanas iespējas vairāk ir sastaptas manā praksē individuāliem pretendentiem,ar kurām veiksmīgi ir tikts galā pateicoties mācību grupu biežai norisei.
*Pretendents pats izvēlas braukšanas skaitu pēc vajadzības
Parasti autoskolu praksē tiek lietotas paketes: teorija + obligātās braukšanas + t.l. piestādīšana eksāmenam-un tas sastāda konkrētu summu.
Ir moto vadītāji kuri iepriekšējo pieredzi ir guvuši individuāli,un ir stabili braucēji jau sākumā. Tādam pretendentam ir vajadzīgas dažas braukšanas par kurām arī samaksā, un pārējo ieekonomē.
*Praktiskā braukšanā tiek izmantota abpusēja komunikācija
Vēl joprojām vairākums autoskolas izmanto praktiskajā braukšanā rācijas lai dotu norādījumus kursantam, tā ir novecojuša, neefektīva un vienpusēja komunikācija-20 gs. metode.
Es izmantoju abpusēju komunikāciju, kas ļauj neapturēt kustību,un izskaidrot pieļauto kļūdu kustībā, nezaudējot laiku atsevišķi apstādinot kustību un izdarīt kļūdu analīzi.
Ja vajag, tad braucot var arī papļāpāt par dzīvi.
*Papildus iemaņu nostiprināšanai var iedot mocīti patrenēties patstāvīgi
Pārsvarā Liepājas autoskolām uz katru kategoriju ir pa vienam cikletam, un tas tiek uzraudzīts īpaši, nedod dievs tas nokritīs, ja ne skaļš rājiens, tad psiholoģiskais nosodījums garantēts.
Kādai autoskolai tas vienīgais mocītis, citai JAUNS ar +- 2018 g. reģistrāciju (ne modelis) par vērā ņemamu ciparu. Vēl kādai ne mūsdienīgs ar pelnītu VS statusu.
Īstenībā motocikli nenoveco salīdzinājumā ar automāšīnām, to trubu rāmji nesarūsē tik ātri, kā auto skārda savienojumi.
Šajā autoskolā par šādiem gadījumiem nav jāuztraucas, jo autoskolai ir bezsaspringuma treniņa mocītis ar aizsarg elementiem no visām pusēm, un kritieni būs neņemami vērā.
Tāpēc arī uzticos patstāvīgam treniņam.

Papildinājums sekos