Informācija

 

B kat. praktiskās braukšanas izmaksas  manuālajai kārbai tika minētas no 22 euro. Veicot pirmo braukšanu, tiek izvērtētas kursanta spējas, un vienojamies ar kursantu par samaksu turpmākajām braukšanām.

B kat.  automātam no 27 euro. 

[95] kodam vairāk idividuāls raksturs. Tas nozīmē, ka vienojamies ar attiecīgu pretendentu grupu par izdevīgu mācību grafiku un apmaksu.

Par A;A2 kat. (motocikli) izskaidrojums

* Izskaidrojumi

*Ir iespēja mācību laikus organizēt Jums vēlamā laikā
Tas nozīmē, ja kāds paziņu pulciņš no Liepājas rajona vai pašas pilsētas nespēj ierasties strikti kādā no autoskolu noteiktajām mācību laikiem, tad šeit tādi dzelžaini grafiki nepastāv, un mēs spējam pielāgoties Jūsu laikiem. Pārējās autoskolās teorijas pasniedzējs ir cita persona un instruktors atkal cits, un ja vēl pa vidu iejaucas iestādes vadītājs, tad tādā komplektācijā saskaņošana sanāk gara un neproduktīva.
Piemēram:
Vienu dienu sākam 9 no rīta, citu dienu vakarā un pēdējo dienu atkal kad kopīgi vienojamies par vēlamo laiku.
Par cik mums grupas plānojas bieži, tad pastāv iespēja ka sākam teorijas nodarbības vienā grupā, un beidzam kādā citā. Tādas kombinēšanas iespējas vairāk ir sastaptas manā praksē individuāliem pretendentiem,ar kurām veiksmīgi ir tikts galā pateicoties mācību grupu biežai norisei.
*Pretendents pats izvēlas braukšanas skaitu pēc vajadzības
Parasti autoskolu praksē tiek lietotas paketes: teorija + obligātās braukšanas + t.l. piestādīšana eksāmenam-un tas sastāda konkrētu summu.
Ir moto vadītāji kuri iepriekšējo pieredzi ir guvuši individuāli,un ir stabili braucēji jau sākumā. Tādam pretendentam ir vajadzīgas dažas braukšanas par kurām arī samaksā, un pārējo ieekonomē.
*Praktiskā braukšanā tiek izmantota abpusēja komunikācija
Vēl joprojām vairākums autoskolas izmanto praktiskajā braukšanā rācijas lai dotu norādījumus kursantam, tā ir novecojuša, neefektīva un vienpusēja komunikācija-20 gs. metode.
Es izmantoju abpusēju komunikāciju, kas ļauj neapturēt kustību,un izskaidrot pieļauto kļūdu kustībā, nezaudējot laiku atsevišķi apstādinot kustību un izdarīt kļūdu analīzi.
Ja vajag, tad braucot var arī papļāpāt par dzīvi.
*Papildus iemaņu nostiprināšanai var iedot mocīti patrenēties patstāvīgi
Pārsvarā Liepājas autoskolām uz katru kategoriju ir pa vienam cikletam, un tas tiek uzraudzīts īpaši, nedod dievs tas nokritīs, ja ne skaļš rājiens, tad psiholoģiskais nosodījums garantēts.
Kādai autoskolai tas vienīgais mocītis, citai JAUNS ar +- 2018 g. reģistrāciju (ne modelis) par vērā ņemamu ciparu. Vēl kādai ne mūsdienīgs ar pelnītu VS statusu.
Īstenībā motocikli nenoveco salīdzinājumā ar automāšīnām, to trubu rāmji nesarūsē tik ātri, kā auto skārda savienojumi.
Šajā autoskolā par šādiem gadījumiem nav jāuztraucas, jo autoskolai ir bezsaspringuma treniņa mocītis ar aizsarg elementiem no visām pusēm, un kritieni būs neņemami vērā.
Tāpēc arī uzticos patstāvīgam treniņam.

 

 

Kā veidojas autoapmācības izmaksas?                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Vēlos Jūs informēt kā veidojas autoskolu izmaksas, un izdarīt pareizo izvēli kuru autoskolu izdevīgāk apmeklēt.Administratīvās izmaksas ( teorija, visādas reģistrācijas un blā blā) sastādās visās autoskolās pa lielam gala cipars vienādi. Neskaitot tādas lietas ka grib teoriju apgūt izvēlētā autoskolā, un pēc tam praktisko braukšanu apgūt citā autoskolā, tad ir skolas, kas pieprasa maksāt soda naudas. Tā gan nav pareizi, bet daŗīt tā var ja patīk nauda. Atcerieties, ka teorijas kursu var apgūt sevis izvēlētā, un praktisko braukšanu drīkst mācīties atkal citā autoskolā. Tātad dalīt mācību procesu. Šādu izvēli atļauj MK noteikumi.              Praktiskās braukšanas izmaksas – tagad gan vērīgi izlasat un paanalīzējat paši, pakonsultējaties ar paziņām, un salīdzinat ar citu pieredzi kā ir bijis un ko Jums sola. Šajā jomā ir nu gana daudzveīdbas.                                                                                      Par pamatu kā gala iznākumu ņemsim csdd valsts eksāmenu braukšanā – šeit inspektori vērtē pat varētu teikt pārspīlēti bargi.Nekas netiek piedots un palaists garām,un rezultātā eksāmens nenokārtots. 10 gadus atpakaļ inspektori bija iecietīgaki un izprotošāki, ja pretendents pieļāva kļūdu, tad radija analoģisku situāciju, un deva iesēju parādīt sevi atkārtoti, bet tagad nekā tāda nav. Jā, tur neko nevar darīt, tas ir viņu lauciņš un darbs.                                                                                                                                                                             TAGAD PIE GALVENĀS, DĀRGĀKĀS LIETAS-braukšanas izmaksas.                                                                                                                                                                                                                         Topošais autovadītājs kurš ies mācīties braukt pie nozīmētā vai pašizvēlētā instruktora ir vistiešākajā vārda nozīmē – Prece. Tādu terminu tagad lietošu turpmāk, tas ir apmēram tas pats kā baltmaizes kukulis veikalā. Tātad instruktors no autoskolas nopērk Preci ( piedodiet, tā nav smiešanās,bet skaudra realitāte), kas būs nākamais viņa peļņas avots. Liepājā Preces cena svārstās no 50 – 100 eur atkarībā no autoskolas. Kas atliek instruktoram? Apstādāt Preci tādā mērā, lai pats nopelnītu un atģūtu izdoto naudu par iegādāto Preci. Sevišķi šajā sūdu bedrē aiz nezināšanas iekrīt tādi kursanti kuriem ir iepriekšējā pieredze, kurus vajadzētu tikai pieslīpēt, aplaust liekos radziņus un iespejams pat nenobraukt obligātās reizes, un laist uz eksāmenu.Nedod dievs tāds kursants gadās Lielo autoskolu instruktoram (Preces pircējam). Prekš instruktora tā ir nelaime,  lokāls bankrots – nav iecerētās peļņas, un tad sākās gumijas stiepšana, iemesli aiz iemesla lai vismaz izlīztu pa nullēm un nenonāktu mīnusos.TAD ŠIS IR GALVENAIS KO VAJADZĒTU ZINĀT KURSANTIEM AR IEPRIEKŠĒJU PIEREDZI. Arī kursanti kuriem šī lieta padosies ātri, būs diemžēl tādā pašā neapskaužamā situācijā. Protams kursantiem kuriem ne tik labi padodas braukšanas, un tās varētu būt aiz 20 reizēm, tas nav saistoši. Un visas šīs atrakcijas diemžēl tiek piekoptas Lielajās autoskolās, kuras piekop rūpniecisko ražošanu un ir starpnieks aiz starpnieka lai gūtu katrs posms neadekvātu kāroto peļņu uz JŪSU rēķina. Liepājā Lielo autoskolu statusā pec maniem aprēķiniem varētu būt 4 vienības. Mazās autoskolas ir 10 vienības. Protams šo Lielo autoskolu kursanta izlaišanas kopsuma ir daudz lielāka nekā Mazo autoskolu skaits kopsumā. Ņemiet vērā ka Mazās autoskolas Liepājas rajonā ir 10 ,bet par loģiskām un vērā ņemamām, kuras nenodarbojas ar tādām lietām kas ir augstāk minētas - ir tikai 3. Nesaukšu  autoskolu nosaukumus, bet ja paši pieiesiet tai lietai nopietnāk, tad arī izkaitļosiet pēc CSDD statistikas rādītājiem.                                                                                                                                    Uzmanieties no tā saucamajiem procentu kolekcioētājiem, jo šie izspiedīs visu no Jums, lai iegūtu kādu plusiņu kopējā statistikā!                                                                                                          Piemērs.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Jūs nobraucat pie instruktora 20 reizes un valsts eksāmenu noliekat tikai ar 3-4 reizi.                                                                                                                                                                                                      Jūs nobraucat pie instruktora 12 reizes un valsts eksāmenu noliekat tikai ar 3-4 reizi.                                                                                                                                                                                                      Tad man rodas jautājums: kāda vella pēc Jūs nobraucāt 8 reizes vairāk, un rezultāts viens un tas pats.                                                                                                                                                                      Pierdze rāda ka vairākums cilvēki brīvi, nesaspringti un loģiski analizējot situācijas ceļu satiksmē spej tikai apmēram pēc 1 gada patstāvīgas brukšanas ar tiesībām kabatā.               Lielos autokoncerna ražotājus kā MERCEDES, AUDI un utt, kuri ir pazīstami brendi pasaulē, bet tūninga kompānija MERCSDES BRABUS ir kaut KAS salīdzinājumā ar šiem pārējiem. Izlasi, padomā un esi viens no šiem ar savu izdarītu pareizo izvēli.                                                                                                                                                                                                               Mazliet info par csdd statistikas rādītājiem, un kā pareizi lasīt šos ciparus, lai veidotu priekštatu un nospraust mērķi pareizai autoskolas un instruktora izvēlei.

trpinājums sekos.